Over ons
De missie en visie van The Big Sing
Missie
The Big Sing geeft een nieuwe betekenis aan koor- en vocale muziek, dit door onder andere de presentatie en ontwikkelen van eigentijdse, innovatieve koorwerken en ensembles die op het snijvlak opereren van traditie en vernieuwing veelal geĆÆnspireerd door actuele en sociaal maatschappelijke ontwikkelingen.
Visie
Koor- en vocale muziek gaat over mensen en alle facetten die in een leven voorbijkomen. Koor- en vocale muziek is bij uitstek de verhalende uitingsvorm die vorm kan geven aan emoties, ontroering, reflectie en verbinding. The Big Sing wil een kwaliteit versterkende en inspirerende schakel zijn in de veelomvattende wereld van ensembles, koren, componisten en publiek en ontwikkelt daarbij ook nieuwe en eigentijdse samenwerkingsvormen met o.a. uitingen uit andere kunstdisciplines. Zij wil daarbij het publiek uitdagen maar ook uitnodigen tot het zelf zingen. The Big Sing ziet het samen zingen als een belangrijk middel om te komen tot een betere wereld.
Visie
Koor- en vocale muziek gaat over mensen en alle facetten die in een leven voorbijkomen. Koor- en vocale muziek is bij uitstek de verhalende uitingsvorm die vorm kan geven aan emoties, ontroering, reflectie en verbinding. The Big Sing wil een kwaliteit versterkende en inspirerende schakel zijn in de veelomvattende wereld van ensembles, koren, componisten en publiek en ontwikkelt daarbij ook nieuwe en eigentijdse samenwerkingsvormen met o.a. uitingen uit andere kunstdisciplines. Zij wil daarbij het publiek uitdagen maar ook uitnodigen tot het zelf zingen. The Big Sing ziet het samen zingen als een belangrijk middel om te komen tot een betere wereld.
Onderstaand alle informatie rondom de ANBI-status van The Big Sing
Algemene informatie over de Koorbiƫnnale
Jaarrekening 2021
Beleidsplan 2021-2024
Het Team
Artistieke leiding: Neil Wallace
Zakelijke leiding: Caroline Bakker
Hoofd productie: Lidy Ettema
Productie buitenlocaties: Antje Ehrenburg
Productie: Erik Laarman
Productie Muziekgebouw aan het IJ: Kees Kaya
Marketing, coƶrdinatie participatie & office: Marijk Kuijt
Marketing & communicatie: Kenneth Nieuweboer
Pers: Johan Kloosterboer, De Nieuwsmakelaar
Vrijwilligers coƶrdinatie: Niek van Noppen
Fondsenwerving: BDFunding
Grafisch ontwerp: Li Moon
Foto’s tijdens festival: Melle Meivogel
Het bestuur
Secretaris: Floris Hurts
Penningmeester: Chris Abbenhuis
Lid: Jurenne Hooi